Dine klagemuligheter

Nyttig å vite

Har du en klage?

Ta gjerne kontakt direkte med kundeservice. Hvis du ønsker å ta saken din videre, har du også mulighet til det. Slik fungerer det:

  1. Send klagen din på e-post til kundeservice@steddi.no, eller via post til Steddi Payments AS, Folke Bernadottes vei 38, 5147 Fyllingsdalen.
  2. Vi ringer deg hvis vi trenger mer informasjon for å behandle klagen din.
  3. Normalt vil klagen være ferdig behandlet innen 2 uker, og du får skriftlig tilbakemelding på utfallet.
  4. Er du uenig i utfallet, kan du sende en klage til Forbrukertilsynet.

Steddi Payments AS har retningslinjer for klagebehandling som skal sikre at du som kunde får den oppfølgingen du har krav på. Snakk gjerne med kundeservice hvis du trenger hjelp.

Steddi Payments AS er et selskap som tilbyr tjenester knyttet til betaling av strøm for privatkunder.

Finn ut mer om Steddi Payments